Team Kuling

Vi fiskar på diverse trolling runt om i sverige m.m

söndag 17 maj 2015

Prisplats på Glafsfjorden!

Helgens längsta på 110cm
Det blev en sjundeplats till slut, men det var nära att vi missade prisplatsen. Inge vidare fiske på söndagen, men med en timme kvar lyckades vi lura upp en på 80cm så vi skaffade oss ett par decimeter till.

Trögt idag!

Kallt och blåsigt, men vi kämpar på och byter ut några fiskar. Kolla in ögat på denna, gul pupill.

lördag 16 maj 2015

Just nu går det rätt bra!

Uffe drog en på 98, så nu har vi 10st. Det är bra det, ska vi bara beta av de på dryga 50cm.

Glafsfjorden och Lake Tour 1

Kallt i vattnet och kallt i luften idag, känns inte som det kommer att vara lättfiskat i helgen. Men vi kämpar på, vi fick en hyfsad start med en på 91cm. Försöker få ihop 10st idag, för imorgon blir det riktigt skitväder...

onsdag 11 februari 2015

SM-silver




















Grattis till lagsilvret på pimpel-sm Linus!
Och en fin sjundeplats individuellt.

tisdag 6 januari 2015

Rödingpimpel

Fin fisk!

Trippel i Röding!















På trettondagsaftonen så tog Linus och jag en sväng till Kilsbergen för lite rödingfiske.
Efter två abborrar? Så hittade vi fisken till slut, de högg på blänke med mormyska och på lite blink!
Fin dag i solskenet. /P-O

onsdag 24 december 2014

Grattis på 50-årsdagen!

Grattis Mats "Kalle" Carlsson på 50-årsdagen!
Önskar teamkompisarna P-O, Uffe & Linus

söndag 9 november 2014

Km i trolling idag

Trögfiskat på Norasjön idag, vi kör med två team!
Uffe & Kalle slutade trea och P-O & Linus blev fyra idag, ganska segt fiske som för oss dog helt efter ett par timmar.

söndag 26 oktober 2014

Tvåsiffrigt

Dagens bästa beten, längst upp och längst ner gav längsta. Och de andra gav flest!
Och dagens längsta, tackar!
Skönt att avsluta med en bra tävling, vi blev trea idag efter Svartlist som vann idag och som även tog hem totalen. Grattis! Tvåa idag blev Eldabutiken som var en fisk och 13cm före oss...

En 72:a

På Westin igen!

Kolla en Abborre!

Högg på en stimfisk.

Längst idag!

Plötsligt så!

Nappar det, men de är svårflörtade.

Första!

På en liten Westin!

måndag 6 oktober 2014

Tica Double strike

Fick tag i två st såna till, kanonbra!

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone