Team Kuling
Vi fiskar på diverse trolling runt om i sverige m.m
söndag 4 oktober 2015
torsdag 1 oktober 2015
Tia på Laketouren

Vi slutade på en tionde plats på årets Lake Tour, hyfsat fiske på Stora Lee/Foxen dag ett. Men riktigt trögt på söndagen.
söndag 6 september 2015
Lake Tour Runn
Verkar vara en söndagssjö för oss! Efter lördagens fiske hade vi bara 4 korta gäddor. Men vi hittade ett område på söndagen som levererade fina fiskar på djupriggen! Dagens längsta för oss var 102cm. Gav oss en femte plats på tävlingen, och en fjärde på touren.
fredag 4 september 2015
onsdag 26 augusti 2015
Segt för oss på Vikern..
Endast två st inmätta gäddor fick vi med oss, fick flertalet mindre gäddor och 4-5 abborrar som var för korta. Verkar som vi hamnar i detta nu ett tag, vi får fisk men de är alldeles för små...
Det var i alla fall fint väder!
söndag 2 augusti 2015
Bra fiskedag på Väringen!
Det blev en riktigt lyckad tur till slut, efter en ganska trög början så hittade vi ett område med mycket betesfisk. Där jagade främst Aspen idag, P-O tog sina två första. 70 & 81cm! Linus tog sen en på 82. Totalt 6st gösar och några gäddor blev det också.
söndag 26 juli 2015
lördag 25 juli 2015
Lake Tour Skagern
Snart lunch, vi har lyckats lura upp några efter många bomhugg i början. Ovädret hålla sig borta än så länge också.
lördag 18 juli 2015
fredag 17 juli 2015
Kuling på Vättern!
Uffe med gäster tog en sväng på Vättern idag. Flertalet rödingar och nån öring blev det! Nappade bäst på spinnare och löja!
fredag 26 juni 2015
söndag 7 juni 2015
Första deltävlingen på Noratouren
Det blev en trög dag i blåsten för oss på Halvarsnoren men vi lyckades iaf att locka några gäddor till att hugga!
tisdag 2 juni 2015
Lake Tour Rådasjön
Blev inte så mycket att skriva om, inte ett napp på lördagen. Sen blev en av manskapet som bara var två denna gång dålig på natten, så det fick bli hemfärd på söndagsmorgonen istället.
Men vi kommer igen med nya tag på Skagern!
tisdag 19 maj 2015
söndag 17 maj 2015
Prisplats på Glafsfjorden!
lördag 16 maj 2015
Glafsfjorden och Lake Tour 1
Kallt i vattnet och kallt i luften idag, känns inte som det kommer att vara lättfiskat i helgen. Men vi kämpar på, vi fick en hyfsad start med en på 91cm. Försöker få ihop 10st idag, för imorgon blir det riktigt skitväder...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















