Team Kuling
Vi fiskar på diverse trolling runt om i sverige m.m
fredag 20 november 2009
fredag 6 november 2009
Mera havsfiskar!
Kompisen vi bor hos i Dubai drog den storsta, han fick aven en lite Barracuda som kapten fran Pakistan haller upp!
Ingen gadda har inte!
Blev en tur ut pa persiska viken for lite bottenmete, har ingen aning om vad det ar for sorts fiskar, men kul var det och varmt som satan! :-)
söndag 1 november 2009
lördag 24 oktober 2009
Dagens bete!
Dessa var klart bäst idag! Vilket tokfiske det blev! På förmiddagen var det helt klart löja som var bäst. Men mitt på dan och em blev det mer och mer wobbler som lockade fisk. De största tog på Westin och Jesse! Tror nog att dessa tillsammans med löja levererade minst 5 var! Tror vi hade iaf 25 fisk i båten och tappade 10!
Kolla bitmärkena
När vi krokat av den stora sög det i en skaplig som klev av. Denna högg med wobblern 2m bakom båten!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)










